tarfandB

فناوری

tarfandB

فناوری

  • ۰
  • ۰

اینستاگرام این امکان را به کاربران می دهد تا به جای گرفتن اسکرین شات از عکس ها و ویدیوهای مورد علاقه خود، به راحتی آن ها را سیو کنند. این قابلیت بیشتر به درد کسانی می خورد که پستی را در قسمت اکسپلورر اینستاگرام می بینند و می خواهند آن عکس یا ویدیو را در گوشی خود ذخیره کنند.

اما سوال اینجا است که آیا فردی که عکس ها و ویدیوهای او را سیو می کنیم، از ذخیره شدن پست هایش توسط کاربران دیگر خبردار می شود یا نه؟

خوشبختانه این قابلیت باعث فاش شدن هویت فرد ذخیره کننده نمی شود و کاربران می توانند پست های مورد نظرشان را با اطمینان کامل سیو کنند. در برنامه ی اینستاگرام، در گوشه سمت راست و زیر پست ها علامتی به شکل بوکمارک قرار دارد. برای ذخیره کردن پست ها، تنها کافی است تا روی آن علامت کلیک کنید تا آن پست در قسمت ذخیره های اینستاگرام سیو شود.

برای مشاهده پست های ذخیره شده، روی آیکون پروفایل که در گوشه سمت راست و پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید تا تمام پست هایی که تا به حال ذخیره کرده اید را مشاهده کنید. فراموش نکنید که طبق قوانین اینستاگرام، کسی غیر از خودتان از پست هایی که ذخیره کرده اید خبردار نمی شوند.

اینستاگرام در رابطه با این موضوع می گوید زمانی که پست شخصی را ذخیره می کنید، آن فرد از آن خبردار نخواهد شد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۵/۱۱
  • الهه بهاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی