tarfandB

فناوری

tarfandB

فناوری

  • ۰
  • ۰

اسپرید شیت ها فقط برای کارشناسان امور مالی و حسابداران نیستند. آنها می توانند برای فریلنسرها یا صاحبان مشاغل کوچکی مانند شما نیز مناسب باشند. اسپرید شیت ها می توانند در ثبت اطلاعات کلیدی در مورد مشاغل، مطالعه محصولات پرفروش و سازماندهی زندگی افراد کمک کننده باشند.

 

هدف اصلی اکسل آسانتر کردن زندگی شماست. این مقاله به شما در ایجاد مهارت های اساسی برای کار با اکسل کمک می کند. فرمولها هسته مرکزی اکسل هستند.

 

پس از مطالعه این مقاله مهارت های زیر را بدست خواهید آورد:

 

نحوه نوشتن اولین فرمول خود در Microsoft Excel برای خودکارسازی ریاضی.

نحوه کپی و چسباندن فرمول فعلی در سلول دیگر.

نحوه استفاده از autofill برای استفاده سریع فرمول ها در کل یک ستون.

با مشاهده صفحه گسترده زیر متوجه خواهید شد که چرا اکسل اینقدر قدرتمند است. قسمت بالای تصویر فرمول های پشت صحنه را نمایش می دهد، در حالی که تصویر پایین آنچه فرمول ها ارائه می کنند را نشان می دهد.

 

 

اسپرید شیت ها داده ها را با استفاده از فرمول ها برای محاسبه و تغییر ساده می کنند.

 

این مقاله نحوه مدیریت اسپرید شیت ها و فرمول ها را به شما آموزش خواهد داد. علاوه بر این، با برنامه های صفحه گسترده بسیاری مطابقت دارد. مانند: Apple Numbers ، Google Sheets یا Microsoft Excel، شما می توانید به کمک ما نکات حرفه ای برای کار با فرمول ها در اسپرید شیت ها را بیاموزید. شروع می کنیم.

 

نحوه جابجا کردن صفحه گسترده (اسپرید شیت) در اکسل

در این قسمت اولین فرمول خود را در Microsoft Excel می نویسیم. فرمول ها باید در داخل سلول هایی نوشته شوند، که مانند جعبه های جدا از هم در یک صفحه گسترده قرار گرفته اند. اکسل یک شبکه عظیم و مداوم از ردیف ها و ستون ها است. جایی که سطرها و ستونها در آن به یکدیگر می رسند سلول نامیده می شود.

 

 

هنگامی که ردیف ها (جعبه های شماره دار سمت چپ) و ستون ها (جعبه های مشبکی که از چپ به راست قرار گرفته اند) یکدیگر را قطع می کنند، یک سلول تشکیل می شود.

 

سلول ها جایی هستند که شما می توانید داده ها یا فرمول هایی که با داده های شما کار می کنند را تایپ کنید. هر سلول دارای یک نام است که می توانید هنگام صحبت درباره صفحه گسترده از آن استفاده کنید.

 

ردیف ها جعبه های افقی هستند که در سمت چپ شماره گذاری شده اند. ستون ها از چپ به راست اجرا شده و با حروف نامگذاری می شوند. هنگامی که ردیف ها و ستون ها به یکدیگر می رسند، یک سلول را تشکیل می دهند. محل تلاقی ستون C و ردیف ۳، یک سلول است که C3نامیده می شود.

 

در تصویر زیر، برای کمک به شما در درک چگونگی عملکرد یک صفحه گسترده در اکسل نام سلول ها را به صورت دستی در آنها تایپ کرده ام.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

  • ۹۹/۰۶/۰۵
  • الهه بهاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی