tarfandB

فناوری

tarfandB

فناوری

  • ۰
  • ۰

۱- از یک نرم افزار ضد جاسوسی استفاده کنید
یکی از بهترین روش ها برای شناسایی و جلوگیری کردن از کنترل شدن کامپیوتر، نصب یک نرم افزار ضد جاسوسی روی آن است. به کمک نرم افزارهای ضد جاسوسی، تمام راه های کنترل شدن کامپیوتر، از اینترنت روشن گرفته تا وبکم بلاک می شود.

نکته: برای بلاک کردن راه های دسترسی افراد از طریق وبکم، می توانید از قسمت وب بروزر نیز اقدام کنید.

نمونه هایی از بهترین نرم افزارهای ضد جاسوسی:

Avast Free Antivirus 
SUPERAntiSpyware 
Spybot 
 

بعد از نصب نرم افزارهای ضد جاسوسی، در صورتی که مورد مشکوکی مشاهده شود، این نرم افزارها هشدارهای لازم را به کاربران می دهند تا اقدامات هکرها را بلاک کنند و یا حتی ممکن است خود نرم افزار این اقدامات را از قبل بلاک کرده باشد.

برای مثال، اگر فردی بتواند اطلاعات شخصی تان را از طریق تایپ و صفحه کلید کامپیوترتان ردیابی کند، این نرم افزارها بلافاصله اقدامات آن فرد را بلاک می کنند و سپس گزارش آن را به شما می دهند.

حتما بخوانید: مهارت هایی که لازم دارید تا به یک هکر حرفه ای با اخلاق تبدیل شوید!

نکته: پیشنهاد می کنیم از نسخه های رایگان نرم افزارهای معرفی شده استفاده کنید، اما اگر قابلیت های بیشتری از نرم افزارهای ضد جاسوسی می خواهید (مانند جلوگیری کردن از کنترل کامپیوتر از راه دور)، می توانید از نسخه های پولی با قابلیت های بیشتر استفاده کنید.

۲- کانکشن های فعال با اینترنت کامپپوتر خود را بررسی کنید
بهترین روش بعدی برای شناسایی و جلوگیری کردن از کنترل شدن کامپیوتر این است که تمام کانکشن های فعال با اینترنت کامپیوتر خود را بررسی کنید.

نرم افزارها TCPView یکی از بهترین برنامه های ویندوزی است که این کار را برای کاربران انجام می دهد و به کمک این نرم افزار می توانید از تمام فرایندهای کامپیوتری که به یک ادرس خاص متصل هستند باخبر شوید. قبل از استفاده کردن از این نرم افزار بهتر است ابتدا مرورگر خود را خاموش کنید تا اطلاعات ورودی ها در این نرم افزار بیش از حد زیاد نشود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۵/۱۱
  • الهه بهاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی