tarfandB

فناوری

tarfandB

فناوری

  • ۰
  • ۰

۱ ـ Panda: این آنتی ویروس جزو بهترین آنتی ویروس های رایگان ویندوز با بیشترین کاربر در جهان در سال ۲۰۲۰ است.

۲ ـ Avira: این آنتی ویروس جزو قوی ترین آنتی ویروس ها در صنعت تکنولوژی است و از ویندوز در برابر بد افزارها محافظت می کند.

۳ ـ Sophos: این آنتی ویروس جزو بهترین آنتی ویروس های رایگان ویندوز برای خانواده ها است، استفاده از آن بسیار راحت و دارای قفل های کودک می باشد.

۴ ـ Kaspersky: این آنتی ویروس چند منظوره قابلیت های دیگری مانند فیلتر شکن و مدیریت رمز عبور نیز دارد.

۵ ـ Bitdefender: این آنتی ویروس جزو ساده ترین آنتی ویروس های رایگان ویندوز است و مناسب ویندوزهای با CPU پایین می باشد.

همانطور که می دانید با نصب ویندوز کامپیوتر و لپ تاپ، برنامه های محافظ ویندوز نیز به طور خودکار روی آن ها نصب می شوند؛ اما مشکل اصلی برنامه های محافظ ویندوز این است که آن ها برای محافظت از حمله های سایبری و محافظت آنلاین کافی نیستند و شرکت ماکروسافت نیز به ندرت آن ها را به روز رسانی می کند؛ بنابراین برای محافظت و حفظ امنیت کامپیوتر و لپ تاپ خود باید از آنتی ویروس های موجود در بازار کمک بگیرید.

توجه داشته باشید که آنتی ویروس های رایگان موجود در بازار نمی توانند به طور کامل از کامپیوتر و لپ تاپ محافظت کنند و محدودیت هایی دارند. این را هم فراموش نکنید که نرم افزارهای رایگانی که در اصل پولی هستند، هیچوقت قابل اعتماد نیستند و نباید از آن ها استفاده کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۵/۱۱
  • الهه بهاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی