tarfandB

فناوری

tarfandB

فناوری

  • ۰
  • ۰

آموزش گام به گام بازگردانی پیج دیسیبل شده اینستاگرام
۱ ـ برنامه اینستاگرام را باز کنید. برای بازگردانی اکانتی که برای مدتی دی اکتیو شده، ابتدا باید در برنامه اینستاگرام با همان اکانت Log In کنید.

شاید این مرحله آسان به نظر برسد، اما در واقعیت ممکن است کمی پیچیده تر باشد، چون اینستاگرام قوانین سختی را برای دی اکتیو کردن اکانت ایسنتاگرام در نظر گرفته است.

توجه داشته باشید که با توجه به قوانین اینستاگرام، تنها به مدت یک هفته می توانید اکانت اینستاگرام خود را به طور موقت دی اکتیو کنید.

۲ ـ نام کاربری و رمز عبورتان را وارد کنید. در صورتی که نام کاربری و رمز عبورتان معتبر باشد، با موفقیت می توانید اکانت دی اکتیو شده خود را بازگردانی کنید.

اما اگر نتوانید نام کاربری یا رمز عبور صحیح خود را وارد کنید، در این صورت باید رمز عبورتان را بازگردانی کنید.

آموزش گام به گام بازگردانی رمز عبور اینستاگرام
در صورتی که رمز عبورتان را فراموش کرده باشید و نتوانید در اکانت اینستاگرام خود Log In کنید، می توانید رمز عبورتان را بازگردانی کنید. برای بازگردانی رمز عبور اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

۱ ـ روی عبارت Forgot Password که در زیر گزینه Log In قرار دارد کلیک کنید.

۲ ـ نام کاربری یا آدرس ایمیلی را که برای ساخت اکانت اینستاگرام خود از آن استفاده کرده بودید وارد کنید. در صورتی که آدرس ایمیلتان درست باشد، یک ایمیل برای بازگردانی رمز عبور خود دریافت خواهید کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

  • ۹۹/۰۵/۱۱
  • الهه بهاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی